Josef Fares + Mikas = Sant

Hej alla!

Här sitter man hemma i Skåne en dag till efter att ha var lite assistent åt min systerdotter.
Man är lite trött, lite sliten men de går. Halsen börjar bli lite hes men de är säkert bara för att de är lite kyligt ute.

Jag ville visa er resultatet av plåtningen med Josef Fares som jag gjorde åt GameReactor :)



Kamera: Canon Eos 50D
Objektiv: Fast 50 mm 1.8

Prövade mitt nya objektiv och de blev skit bra!


Har även fått låna modeller av modellagenturen Mikas i Sthlm.
Fått new faces listan och nu ska vi bara få ihop allt :)
Till min hjälp har jag min söta vän och sminkös Marie Bjerkewall :)


Nu ska jag dra till Malmö en sväng! Ha de så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: sandra

Underbar bild tjejen! 50mm , 1.8 är fantastiskt och ljuset du har ger en rå känsla som jag verkligen tycker passar in läder och omgivning, är du något i skåne får du höra av dig!



2010-09-15 @ 11:18:33
URL: http://blog.zzonzzon.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0