Snart kommer min darling!

Oh snart så kommer in efterlängtade älskling, love of my life - min baby!
Och tyvärr så snackar jag inte om pojkvännen, han sitter bredvid hihi.

Nej om en månad ca så landar ÄNTLIGEN mitt efterlängtade Canon EF 24-70/2.8L USM!!
Fick hjälp av Anderas i Malmö att hitta ett för ett grymt bra pris :)

Denna gluggen är min absoluta favorit. Under tiden på Fotoskolan i Göteborg så använde jag alltid denna gluggen, vad än de var jag skulle fota - modeller - porträtt - mingel, you name it!
Sen är de lagom stor att ha med sig också, ser proffsigt ut dessutom hehe! :)


Bilden lånad från canon.se

Sen kring höst så tänkte jag även uppgradera med ännu två av mina favoriter:

Canon EF 50mm f/1.4 USM - som är en fast brännvidd som är grym till porträtt :) Liten och nätt men gör sitt jobb :)

Och sen kommer favoriten bland vidvinklar - Canon EF 16-35/2.8 L USM
Underbar till inredning och arkitektur och mankan göra roliga porträtt med den också :)


Men än så länge så får jag vänta tålmodigt på mina små älsklingar :)



Kommentarer
Postat av: Martin

Anser fortfarande att du skall skaffa Nikon! :)

2010-05-14 @ 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0