Jag vill jag vill jag vill!!

Oh vad jag vill skaffa F skatt igen!
Bli egen företagare igen och skaffa tillbaka min livs kärlek - mitt företag!

Jag var, under min tid på Fotoskolan, företagare men efter att ha "gått in i väggen" så lade jag ner de i April 2009.
Men på senare tid så har de kliat mer och mer i fingrarna på mig att starta upp igen men jag har vart alldeles för osäker på hur jag ska gå till väga.. Eller de stora problemet var väl ekonomin. Jag gick arbetslös ett halvår och mådde inte speciellt bra heller efter mkt om och men.. Så min vardag bestod mest av ångest och oro över hur jag skulle klara månaden denna gången.. Men jag hade väl tur antar jag.. Jag fick pengar ifrån gamla jobb mm. och de var väl min räddning antar jag.. Men nästa gång är de kanske inte lika lätt..

Men jag är så sugen på att skaffa Fa-skatt igen :)
Man har ju lärt sej av sina misstag sen innan så man vet va man inte ska göra denna gången.
Och som tur så har man en super bra tjej som sköter mina papper, som även gjorde de innan.

Ne jag ska nog surfa in på Skatteverket och läsa på lite, de va ju ett tag sen.. :)

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0