Fortfarande lite sjuk..

Usch de e inte alls kul med att va sjuk.. Man känner sig pigg i kroppen men huvudet hänger inte alls med.

men går dagen fick jag lite gjort allafall, jag fixade bilderna till Mira som vi fotograferade i Malmö sist jag var nere.
då hade jag ju min systerdotter elin (4år) med mig första dagen som min lilla assistent.
Hon har alltid vart nyfiken på vad moster gör så jag tog med henne. :)
Så nu är bilderna på väg ner till Lund för gransking hehe.

Rätt nöjd med resultatet men man lärde sej en helt del hur man ska fotografera olika saker :)
Allt blev kanske inte hundra i slutet då man blev trött o seg men man lörde sig ett och annat :)

Planerna med Noren Bygg AB i Malmö, företaget som jag ska jobba med i höst i Berlin, förtskrider.
Lite datum flytt fram tills i höst istället men jobb nr två blir av i Juli.

Jobb nr två är ett event som hålls av ett annat företag, som jag inte kommer på namnet på nu hihi, som kommer att va ett event för människor som ska komma in på jobbmarknaden igen.
Välgörenhetsprojekt av något svar. Jag vet inte detaljerna än men jag hoppas att jag kommer få träffa dom i kommande veckorna :)

Kommande vecka innehåller jobb, 4 dar på bauhaus och sen jobbar man i helgen också. Kanske blir en del på StoreSupport med. Vi får väl se hehe!
Simskolan är ju på torsdagar med :)

Sen kring den 20e åker vi ner till Skåne, för första gången så får min familj träffa Christian, min sambo. Efter att ha vart ts i 6 månader :)

nej nu gäller de att kurera sig annars blir de inget Skåne alls :/

Lägger upp en bild sen en fotografering med Make up studion i Malmö i våras. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0