Nya hemsidan uppe! ÄNTLIGEN!

Många timmar, x antal cola burkar och oändligt funderande och mycket lärande senare så är den uppe!
Min älskade hemsida! Oh va jag e nöjd med den!
Jag är stolt över den eftersom som jag till största del har gjort den själv. Med lite hjälp från olika hörn givetvis.

Shit va jag har lärt mig mycket på den tiden.
Men nu! Oh! Nu är den uppe! :)

Den är avskalad men med bara de bästa bilderna ur min portfolio!

Så nu när solen tittar fram ska jag damma av kameran efter vintern och se till att dra igång med fotograferingarna igen!
De kliar verkligen i fingrarna! :)

Oj, höll ju på att glömma, kolla in sidan http://www.gunnoord.com  :)

Massa kramar Gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0