Jag lever jag lovar! :)

Hej!

Ni som läser min blogg, har ju säkert märkt att de inte hänt mycket på senaste här på bloggen.
Kanske uppdaterar min mer privata blogg lite mer ofta just nu.. 

Mycket nya omställningar i livet gör att man ibland lägger allt annat vid sidan om. T o m sig själv.
Men nu är jag på fötter igen. Nya jobb som har dragit igång, på Bauhaus och Badkompaniet som babysimsintrustör. Nya ideér och sugen på att plåta igen!

Nytt samarbete med min gode vän Marie Bjerkevall som är makeupartist i Sthlm.
Vi kör vår första plåtning nu på onsdag med två tjejer ala bikini och underkläder. Kommer bli ballt.
Hoppas inte snöstormen förstör allt. :(

I skrivande stund är man i Malmö sittandes i min storebrors lägenhet väntandes på att jag ska ta mig till flyget så att jag ska flyga hem till Sthlm igen. Tyvärr då till en tom lägenhet då pojkvännen är borta med jobbet.

Men jag ville bara säga hej och lovar att uppdatera oftare! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0