En underbra helg! Så här vi jag ha de hela tiden!

Oh god morgon..

Jag tror mitt system ( hjärnan alltså..) har fått överbelastning hihihi.

Igår fotograferade vi, jag och Mira, massa bilder till hennes kommande butik som hon öppnar i höst i Malmö.
Jag tror de va minst 100 små grejer, sen sjalar i mängder, skor och böcker mm.. Men bra blev de! :)

Sen blev de ett snabbt avslut, in med väskorna i bilen brummande ner till Hjärup ( hem till syrran där jag sov ) lämnade alla väskor och sen in till Malmö igen där Anderas från Norens Bygg AB väntade.

Lite mat på Entre och sen så snackade vi buisness :)

Så nu händer grejer! :)

I dag är de lördag dessutom.. känns som man e bakis hihi. Men jag lovar de dracks bara cola igår hehe.
I dag kommer mamma och Janne till syrran så får man träffa dom ett tag och sen så sk ajag ta tåget från lund 17.30 isch..

Hem till älsklingen igen.

Over and out!

Gun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0