Nu händer de saker i hjärnkontoret!

Jag vet inte hur länge jag har suttit vid datorn idag förutom med paus för mat och liiiiiite tv tittande. Kunde ju inte låta bli att kolla nya säsången av Top Model, de va ju dom här "gör om" avsnittet idag. De är ju roligast! :)

Men enligt min klocka för mitt mobila bredband så har jag suttit uppkopplad i snart 9h plus minus ngr h till.. Och jag är ens inte trött.. Kan bero på två coca cola kanske?? :/ hehe.

Men jag har kodat och Photoshoppat och får hjälp av Magnus med. Vad skulle jag göra utan dej, sötis!? :)

Men kolla va fint de blev!

 

Detta är ju bara typ startsidan man kommer in på. Så nu är de bara småjusteringar och sen är de att sätta tänderna i portfolio delen med.. puh. de är de svåra.. hehe.

 

men nu är klockan prick 0300, kanske dags att sova :)

 

God natt!

 

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0