En vecka senare...

.. är man på väg hem igen från huvudstaden Stockholm. grymt trevlig stad och jag trivs så bra!
Hade mkt väl kunnat flytta hit men jobbet finns ju i Lund just nu. Nästa år kanske?? :)

Träffade min barndomsvän Jenny, hennes kille Christoffer och ett gäng trevlig kompisar över en öl eller två en fredagkväll.
Sen var man på dejt.. Träffade M. Han får va lite annonym så länge :)
Så jag har bara haft de bra!

Gick en runda på Skansen, åkte Djurgårdsfärjan och lärt mig Stockholms tunnelbanesystem :) Det är grejer de!
Vill inte riktigt åka hem faktiskt.. men i morgon kallar Media Markt igen. Inventering på gång.

Men som sagt, haft jävligt trevlig och hit kommer jag återvända väldigt snart!


Lemruer på Skansen som vi va och hälsade på. Kolla in han i mitten. Skön stil :)


En grymt snabb liten korre som kutade runt allt och alla :)

Nu ska jag fortsätta njuta av morgonsolen här på Waynes Coffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0