Bröllopsångest... Men grattis min vän!

Min älskade väl Rickard ska äntligen få sin Jenny!
På lördag gäller de! Då gifter dom sig!

Jag har känt Rickard sen samma vecka jag fyllde 15 år. Sen dess har vi vart bästa vänner. De han inte vet om mig är inte värt att veta.

Men på lördag gäller de som sagt, jag ska plåta deras bröllops dessutom... Panik? Ja, lite. Inget blev som de skulle. Fikc mig mig way to little utrustning än va jag hade tänkt mig..
Men de ska nog gå..

Min Canon 50D är med och lite gluggar från Freddy är med också, 24/70 och 70-200 är med. Plus mitt egna 17-85.
och en jävla massa minneskort. Måste tanka över massa från datorn på cd skivor så jag har plats med allt. hehe

Men nu sitter jag och väntar att Rickrad ska dyka upp. Mest vill jag väl bara sova. Vänt på dygnet de senaste dagarna.. :(

Men jag har lite ångest om i morgon, jag HOPPAS de blir bra. De måste bli bra.

Håll tummarna!

Kram G

Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

Hej vännen! Tack för kommentaren! Det var verkligen roligt att höra! tack tack! Å inte ska du ha ångest heller du! du e skitbra du ju! så ut å kör nu! :)

2009-09-05 @ 11:41:54
URL: http://nagadez.blogg.se/
Postat av: Anders aka Nagadez

Tack vännen! Ja jag hoppas få lite mer tider där framöver. Kul ställe!



Hur gick det på ditt bröllop då?

2009-09-06 @ 23:49:44
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0