Äventyr i Borås!

Tjo!

I skrivande stund sitter man på en skumpande buss med macen i knäet och är på väg till en nya bekantskap, Johan Ahlbom.
En fotograf som jag kom i konakt med via nätet för inte så längesen. Mycket trevlig prick!
Så när jag ändå va i Göteborg en sväng så passar jag på att hälsa på honom.

Vi ska snacka skit och plåta en kille som heter Rasmus i morgon, torsdag! Ska bli intressant!

Kom även på att jag from nu ska börja tipsa lite om olika kameror och så, lite som alla modebloggarna gör med kläder så kommer jag göra de med kameror och annat smått och gott.
Man jobbar ju trots allt med kameraförsäljning så man får se en hel del kul grejen som kommer på marknaden!

Men jag håller er uppdaterade om hur de går! Kommer nog lite bilder o så ikväll med!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0