Nu säger jag hejdå..

Kära fans och bloggläsare, om jag nu har några förutom Caroline ;)

2009, nytt år och nya utmaningar, jo visst. Mitt 2009 innebar att försöka komma på fötter igen efter en väldigt turbolent höst.
Jag gick käpprätt rakt in i väggen, psykiskt.

Samboförhållandet med den dåvarande, sen 2,5 år tillbaka gick i kras, jag fick flytta och efter de officiella avslutet så blev min dåvarande bästa kompis och exet ett par.
Så efter många tårfyllda nätter, försök till att komma tillbaka och en del samtal hos min kurator så kom jag på fötter igen men mitt fotograferande är fortfarande lidande tyvärr.

Jag tror jag har gjort 2 betalda uppdrag och 4 egna projekt sen typ Augusti 2008. Det är INTE okej..!!
Min motivation har legat på noll och jag har verkligen känt att de verkligen inte har gått.

Vart har min inspiration och motivation tagit vägen och vart har glöden för "projektledning" tagit vägen? :(

Men.. tråkigt nog så from April månad så kommer jag lägga ner mit företag och bara fotografera på hobby nivå för att försöka komma tillbaka till de som jag var innan.

Men häng inte läpp, jag kommer fortfarande fotografera och göra precis som innan men dock inte som egen företagande.
och jag ska försöka slänga upp flera bilder på bloggen.

Bjuder på en idag så snygga Claudia!

Bloggen fortsätter så gått de går och när jag kommer med fler bilder.
Detta är inte de sista ni ser av mig :)

Bara som egenföretagare...


Gun

Kommentarer
Postat av: Anonym

För jävla äckligt får jag lov att säga då. Oetiskt gjort av di där båda. Trodde man ju att bara idioterna i såpor på TVn hade oförstånd att göra.

2009-04-01 @ 23:54:16
Postat av: Jenny

Jag kollar in din blogg en gång i veckan o ser om du skrivit något^^

2009-04-02 @ 12:53:39
URL: http://jennysundelin.blogg.se/
Postat av: Caroline

du e ju för söt du gu, vad glad jag blev att du hade skrivit nåt, äntligen=)

2009-04-03 @ 08:14:29
Postat av: Sandra

Kul att du skriver lite då och då igen :)

Och du, superfin bild verkligen! Du är jätteduktig!

2009-07-28 @ 01:11:03
URL: http://metrobloggen.se/SandraAsp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0