Snart klar!

Snart har jag alla mina modeller till mitt examensarbete!

Om ni inte vet de så pluggar jag på en 2 årig fotografutbildning här i GBG, och vi ska nu göra vårt examsnarbete som består av en utställning med samtliga i klassen.

Jag ska göra de fyra elementen där det ska vara 4 modeller, kaxiga sådana :) Så ska de va jätte uppstylat och både sminkös och förhoppningsvis frisör. De får jag veta idag, när jag snart ska åka till TIGI academin och prata med deras elever och lärare.

Hoppas på de bästa allafall!

Sen pratade jag med den alltid lika trevliga Annika på Avenymodeller
om att låna lite modeller av dom. Så hon skulle kolla upp mina önskemål. :) Trevligt att ha en agentur man kan gå till :)

Nu ska jag kila till bussen!

Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0