Nu jävlar!

Okej! Nu har jag haft en svacka och en period där jag är, enligt mig själv "askass, jag borde inte va fotograf, varför gör jag detta..." Men FAN HELLER! Detta är vad jag vill göra och jag ska inte låta en svacka i mitt liv göra att jag slänger bort alla de åren som jag har lagt ner på detta.

Jag är fan inte dålig! Hell no! Nu jävlar jag ska ta itu med mitt fotograferande och när jag får min fa skatt så är jag ju min egen. Ingen bestämmer över mig.

Men fram tills att min framgår når oändlighet, som man kan hoppas att den gör en dag hahaha, så får jag slava vidare.
jag får köra mitt race helt enkelt. Man kan inte va bra på allt på en gång.

Nu ska jag dock ta bussen till jobbet. Ha de gött!


Gun - tjejen som inte ger upp i första taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0