Samarebete med MakeupStudion

Halloj!

Gud, det va verkligen lägesen jag bloggade. Tröttnar nog lite väl snabbt på de. :(
Men jag ska bättra mig, lovar!

Okej. Men seriöst nu. hehe!

Jag ska påbörja mitt sammarbete med MakeUpStudion i morgon. Där skolans lärare ska lansera en inspirationssite snart. Och så frågade, alltid lika söta AnnaCarin - en av lärarna, om jag ville fota åt dom. och visst vill jag de!! Det är alltid lika kul att jobba med dom.
och dessutom så är det massa nytt folk som kommer som jag inte har träffat. Spännande!

Så morgondagen består då av 3 sminköser, några hårstylister, 6 modeller, en assistent och jag! :)
Så det blir en heldag, men det ska bli sååååååå kul! :) Oh kan verkligen känna hur det kliar i mina fingrar! :)

Nu ska jag fortsätta mysa för mig själv här med mitt täcke, samla inspiration tills i morgon. :D

Ha de gott!

Kram Gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0