Sneckapeek!

För att min söta mamma och ni andra också ska få se hur det går med min och min klass examensutställning så är är lite "under uppbyggnad" bilder.
 Inte mkt men det blev en del kul bilder när jag, Anna och min pojkvän David besökte hallen där vi ställer ut på lördag och några veckor framöver. :)


Anna stjäl en av sina egna bilder.. fråga mig inte varför :)


På denna väggen kommer ni se mina bilder. 6 st 70*100 cm stora printar.
Går inte att missa. :)



3 m av denna väggen är min! :)


Poff Pang! Du är död! :) ( det va varmt ute och vi va väldigt trött) :)


David lyckades ta världens sötaste bild på sig själv. Vi har målat fönstrena med
filmjölk vilket resulterar i ganska mjukt ljus :)



BubbelPlats Burka. Väldigt inne i sommar ;)


Sist men inte minst, en gruppbild på 3 väldigt trött och hungriga filurer :)

Kommentarer
Postat av: Anna Sigvardsson

hihihihihi vi är adorable!!!!!!!

2008-08-18 @ 21:25:02
URL: http://www.annasigvardsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0