Nu börjar de dra ihop sej..

.. till vernissage.

Väggarna börjar fyllas med alla sorters bilder och fler och fler blir klara med sina hörn.
Tyvärr är de väl nu när alla går alla på nerverna. hehe. Men så går de när man e 24 st som ska enas i ett rum.

Min söta Anna mailade nyss över lite roliga bilder, lite behind the sceens bilder från dagen idag.
Håll till godo.


Jag, i mitt hörn. Putsar de sista fingeravtrycken på Johans bild som sedan ska hängas upp.


Knasigt värre! Kerstin och Anna ( som för övrigt har tagit alla bilder förutom denna för den har jag tagit hehe )
innan vi går hem för dagen. Tror Anna skrömde livet ur Kerstin eller ngt hehe



"Markus har flyttat in i hallen i sin lilla etta". Va han pysslar med där inne får ni minsann ta reda på på lördag!


"Jag är osynlig, ingen ser mig" hihihi. Tony tyckte jag matchade väggen hehe


Anna D ( fotograf Anna Danielsson alltså) - en av våra lärare. En vanlig position för henne under lektions tid. :)


"Eh... Tony, va pysslar du med?" Han är nog bara så exalterad över vår fina utställningskatalog som
finns att få på vernissagen.



"(tjejen i mitten med kjolen) Allie: Ja.. de ser lite snett ut.. hehe!"


Tony fattar inte att de inte är han som blir plåtad hehe!






Sen glömmer ni väl inte att komma på vernissagen?
Frölunda KulturHus (Göteborg) Lördagen den 23e aug, kl 13.oo - 16.oo

Vi bjuder på knaster och bubbel i mängder och mingel med oss fotografer och annat trevligt branschfolk.
Hoppas vi ses där.

Gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0