Ännu en dag i verkligheten

Ja, då va de tisdag igen. Skolan har börjat igen och jobbet börjar rulla in i företaget igen. Känns skönt att komma tillbaka till verkligheten efter en lååååång semester.

Känner att de finns massor jag vill göra framöver. Både i företaget och för mig själv.

Lägenheten tex, den står och skriker efter ny färg på väggarna och schysst inredning.
Men när man är två så kan de ju va knepigt de där med viljorna.
Jag vill ha rena och stora utor, David vill ha saker uppe. Tror jag hehe!
Men nej, lite orgination skadar ju aldrig. Vi har nog inte riktigt kommit iordning efter inflytten *host host* efter att ha flyttat in i okt förra året hehe. Jag vet! Det är ingen ursäkt.. hehe Lovar ska skärpa mig hehe.

Skolan då. Ja den började igår. Utställningen börjar ta form och jag har insett att jag har GIGANTISKA bilder. :D
Hoppas allt får plats bara hehe
Men det ska nog gå bra. Jag och Anna va där en sväng igår. Ja ni ser ju den för föregåande inlägg.
Vi ska dit idag med. Dags att hänga och pyssla.

Måste ju ringa en av våra eventuellt sponsorer med, Snacksbolaget.

Men dagens AHHHHH problem! Posten!
Posten posten posten i alla ära men ibland fattar jag inte dom.
Nu vet jag ju inte om det är deras problem men vi skyller lite på dom. :)

Jo, till min fasa så pajade en av mina bilder inför utstälningen :(
Så jag beställde en ny på mitt favoritlabb Crimson
Och så fick jag avin för att hämta ut den på posten två dagar senare.
Så jag gick ner till butiken där jag hämtar ut paket men DET VA INTE DÄR!!! :(

Så just nu har jag jagat Posten per telefon och sitter o väntar på att butiken som ska ha paketet ska öppna så jag kan kolla igen om de har kommit. Har de inte kommit blir de till att ringa tillbaka till Posten och se till att de kollar de andra ställena där paketet kanske har kommit till.. Suck... inte NU! Inte en vecka innan vernissagen! GAH! Suck...

Jag hoppas ju verkligen de har kommit..

Aja.. fortsättning följer..


Och ni, GLÖM NU INTE BORT!!! Vernissage, 23e aug, 13-17.00 på Frölunda KulturHus   Kolla in hemsidan också vetja!



Nu e de frulle och Top Model på TV!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0