Hemsidan

Okej, bloggat två gånger på en dag.. I had a boring day.. :(

Men nu, i skrivande stund, håller jag på med min hemsida. Som förövrigt ska visas upp för klassen nästa vecka. Vi har webb med Peter i morgon men jag får inte mkt gjort där. :( Får vl se om jag får den klar. Jag tror inte det men man kan ju hoppas hehe.

Sitter och pratar med Anders ( www.nagadez.com ) om allt och inget. Frågar sönder hans öron om webbdesign. hehe.

Jag kom på en sak häromdagen, jag känner väldigt mkt "centrummänniskor". Kan inte gå i stan utan att gå in på et ställe och säga hej till någon jag känner haha. Ganska kul.

MIn runda på stan brukar va:

1. Går upp till jobbet och säger hej, snackar lite skit och skojjar med kunderna, fast att man inte jobbar. :)
efter 20 min så inser man att man har vart där för länge och man riskerar att bli frågan om man vill jobba *skrattar* då kilar man ner åt igen. Jobbar på 2a våningen i ett stort köpcentra i centrala Gbg.

2. Går vidare till espresso House över gatan och tar en kaffe hos Johan om han jobbar, är han inte i cafeet så frågar jag alltid efter honom. Troligen sitter han på kontoret. hehe. (läbbigt hur jag börja kunna vart folk håller till) Och det konstiga är att jag är inte så förtjust i kaffe egentligen men sötisen Johan är ju bäst på Latte Mocha, to die for. :)
Och om man vill ha en kram så kan man bara gå dit med :) Krambjörn Johan. hehe.

3. Om hon jobbar, så går man förbi Face Sthlm, där Regina jobbar. En kollega från jobbet som är sminkös. Säger hej och snacka skit. Uppdaterar allt inom fotoideernas underbara värld och jag blir påmind om att skicka bilder. haha. Fiskbulleminne, det är jag de! :)

4. Sen går man vidare ut och passerar Espresso House på NK, Johans gamla arbetsplats. Hejar lite på dom och snackar lite skit.

5. SEN... går man vidare ut på stan... :)

Och en sak innan jag slutar och visar bilder på hemsidan...

Grattis i efterskott på födelsedagen, Johan! Hoppas du gillade presenterna.

BILDVISNING! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0