ändra designen på bloggen? Kvinnlig Bingo? Vuxenpoäng?

En liten fråga dårå...
En allmän undran till alla som har så schyssta bloggar. Hur ändrar man designen till sin egen?
Folk säger att man ska kolla i kodmallen, men vad kollar man efter?? Om någon vänlig själ kan skriva en rad i kommentarer om hur man gör skull ejag va evigt tacksam. :)

Lite bilder..
Men till dagens bilder, jag la upp de tidigare men tydligen så kom de inte med :(
Men jag fick en förfrågan av Carin att plåta lite bilder på henne som hon kunde skicka in til tex Moore eller likande.
"Visst, de kan man väl prova", tänke jag. Eftersom jag aldrig gjort de innan så va de lite extra nervöst.
men de va inte så farligt. Det var ganska kul faktiskt. Jag hade pluggat på med tidningar och Internet haha.

För att ge kritik till mig själv så blev de kanske inte 100 denna gången men de va första gången så det får räcka. Men mer blir de. Man ska väl pröva på de med. :)
Här har ni några smakprov allafall.



Vuxen poäng? När blir man egentligen vuxen?
Igår när jag gick hem från Hemköp eter att ha inhandlat lite middag så gic jag och funderade på, när blir man egentligen vuxen?
Är det när man flyttar hemifrån? Är det när man får sitt första jobb/barn? Är det när man för första gången känner sig självständig utan mamma och pappa? Ja det är ju många frågor.. Eller det är kanske när man själv måste se till att man har rena kläder, mat på bordet och en dräglig vardag?
Jag tror att man aldrig blir vuxen, även om man är myndig. Jag kan allafall inte gå och säga nu, jag är 20 just nu för er som inte vet, att jag är vuxen för jag behöver fortfarande min mamma. Henne kommer jag aldrig sluta behöva.

nej slutsats, man blir aldrig vuxen... tror jag.. Va tror ni?

För övrigt har jag och David massa vuxenpoäng nu, med vårt Coop Medmera kort. Me love it. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0