Ny hemsida! Nya bilder! Yeah!

Oh äntligen är hemsidan uppe, den snygga vita hemsidan! :D
Okej, den är inte felfri än så länge men jag jobbar på den så jag ber om ursökt för eventuella missar s som språket kanske hehe!

Men I´m workin on it man!

Men kolla in http://www.gunnoord.com   :D

Sen, har vi lite nya bilder.
Jag plåade lilla söta Nina igår. HA! Måste in leda med en kul kommentar.

Jag och Nina står på Backaplan i Gbg och plåtar under en cykelbro där de går en del folk.
Dom tittar och vi plåtar vidare. De kommer fyllon med öl flaskor som erbjuder sej att posera nakna men vi avböjer vänligen :)

Men så kommer en liten kille på skateboard.
Han stannar ch frågar:

- Vad är det ni plåtar?
- Jag fotograferar Nina, sa jag.
- Aha. Varför då?
- För det är kul. För vår egen skull.
Han tittar bara på oss och pekar på blixten.
- Vad är det då?
- De är en blixt, förklara jag. En lampa som gör att de blir lite ljusare.
- Men varför har ni ingen riktigt kamera?
- Detta är en riktig kamera, säger jag och då står jag med en 5d med 24/70 glugg.
- Men det är ju ingen liten kamera..
Och jag kan inte hålla mig för skratt när jag inser vad folk går miste om.
-Men detta är en bättre kamera, fortsätter jag.

Killen åker iväg.

Jag vet inte om den är ironisk men jag ville bara citera denna lilla kille.

Här får ni se lite bilder allafall. Kolla in hemsidan för fler bilder sen. :)


Kommentarer
Postat av: Lill

du tar jättefina bilder, jag skulle med vilja bli fotad så

2007-10-15 @ 13:26:23
URL: http://fashiontrashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0